کد خبر: ۴۷۱۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷ 03 August 2017
تابناک / حجت‌الاسلام والمسلمین امیر چهری، مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان عصر امروز، ۱۱ مرداد در همایش هفدهمین دوره اعزام عتبات دانشگاهیان استان گیلان که در دانشکده بهداشت علوم پزشکی استان برگزار شد، از اعزام ۲۴۰ نفر زائر در این دوره خبر داد و اظهار کرد: زائران گیلانی با ۶ کاروان به کربلای معلی مشرف خواهند شد.

وی با اشاره به اعزام دانشجویان، اساتید و کارمندان دانشگاه های گیلان در هفدهمین دوره اعزام به عتبات عالیات، افزود: ۴ کاروان هوایی و ۲ کاروان زمینی از شهریورماه لغایت آبان ماه ۹۶ به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

مسئول شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان گیلان با قدردانی از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان، عنوان کرد: با حمایت رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان به ۲ نفر از زائران کمک هزینه سفر اعطا خواهد شد.

حجت الاسلام چهری با اشاره به برگزاری قرعه کشی اولویت های اعزام، گفت: در مرحله اول ۵۰ نفر به عنوان زائر اصلی و ۳۰ نفر به عنوان زائر ذخیره قرعه کشی می شوند.

وی از پرداخت وام های قرضه الحسنه با کمک بانک ملی به زائران عتبات عالیات دانشگاهیان استان خبر داد و خاطرنشان کرد: مبلغ این وام برای زائران زمینی یک میلیون تومان و برای زائران هوایی یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده که ویژه ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان است لذا زائرین اصلی می توانند نسبت به دریافت کمک هزینه ها اقدام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار